Методична робота

   Організація навчально-виховного процесу                       Режим дня - запорука здоров`я

        Вимоги - - відповідність режиму віковим особливостям школярів;                             - педагогічне забезпечення чергування режимних моментів;                             -  раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок,                                позакласні, позашкільні заходи, в тому числі, максимальне                                 перебування дітей на свіжому повітрі;                            - чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до                               дітей і контроль за їх діяльністю.           Обід                                -    30 хвилин           Прогулянки,           Ігри, суспільна праця    -   1,5 -  2 години           Самопідготовка             -    1 - 1,5 години           Робота в гуртках,           Заняття за інтересами   -    1 - 1,5 години

                                   Спортивно - оздоровча година                  І частина. Підготовча (10 - 15 хвилин)                           Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби,                           повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів                           рук і ніг.             ІІ частина.  Основна (20-40 хвилин)                           Рухливі ігри, естафети, спортивні розваги для дітей.             ІІІ частина.  Заключна (5-7 хвилин)                          Шикування, ігри низької рухливості, дихальні вправи,                           приведення організму в спокійний стан, підведення підсумків,                          організоване повернення до класу.                                                Види прогулянок                                              Прогулянка - спостереженняМета:цілеспрямоване спостереження молодших школярів (у шкільному сквері, парку) за                * сезонними змінами в природі;                * різними природними аномаліями (зима - немає снігу, річка не замерзла - чому?)                * особливостями рослинного світу;                * життя свійських і диких тварин;                * працею і відпочинком людей.                                                 Прогулянка - завдання    Мета: *  привітати товаришів або дорослих зі святом;               * запросити гостей на класний або шкільний захід;               *  надати шефську допомогу.                                           Прогулянка - практичне завдання   Мета:  виконати завдання практичного спрямування, наприклад, визначити:                * відстань;                * розмір предмета;                * висоту предмета;                * колір предмета;                * напрямок і швидкість вітру.                                            Прогулянка - похід
      Мета: виховувати у дітей такі якості, як швидкість, витривалість, дисципліну, уважність під час орієнтуванню на місцевості.                                              Прогулянка - фантазія Мета: викликати у дітей емоційний підйом та організувати творчу діяльність. вона повинна мати можливість:                 * зробити замальовку;                 * виготовити виріб із природного матеріалу;                 * спдести вінок, кошик;                 * скласти букет із листя, квітів, гілок;                 * скласти казку, вірш,     розповідь.                                             Прогулянка - практикум     Мета:  працювати і закріплювати життєво необхідні навички:                  * за правилами дорожнього руху;                  * з техніки безпеки;                  * з трудових навичок;                  * з орієнтування;                  * з культури поведінки.                                            Прогулянка - розвага   Мета:   організувати вільний час дітей (повеселитися, потішитися, поспівати, пожартувати, провести веселі змагання, розгадати цікаві загадки, шаради, тощо.                                            Суспільствознавча прогулянка         Мета: показати дітям, як на практиці відбувається розподіл громадської праці;               розкрити специфіку масових професій;               розповісти про трудові й бойові традиції народу на прикладах рідного краю.                                            Прогулянка - милування    Мета: забезпечити належний рівень емоційно - духовного розвитку вихованців;             любов до природи - це міцний потік доброти, радощів життя, високих почуттів.         (листопад, перший сніг, ожеледиця, іній, льодохід, перші струмочки, веселка, тощо)

Немає коментарів:

Дописати коментар