Організація навчально-виховного процесу Режим дня - запорука здоров`я
Вимоги - - відповідність режиму віковим особливостям школярів; - педагогічне забезпечення чергування режимних моментів; - раціональний розподіл часу на навчання, харчування, відпочинок, позакласні, позашкільні заходи, в тому числі, максимальне перебування дітей на свіжому повітрі; - чітку організацію роботи дитячого колективу, єдність вимог до дітей і контроль за їх діяльністю. Обід - 30 хвилин Прогулянки, Ігри, суспільна праця - 1,5 - 2 години Самопідготовка - 1 - 1,5 години Робота в гуртках, Заняття за інтересами - 1 - 1,5 години
Спортивно - оздоровча година І частина. Підготовча (10 - 15 хвилин) Шикування, ознайомлення зі змістом години здоров`я, різновиди ходьби, повільний біг з переходом у ходьбу, рухові вправи на розвиток м`язів рук і ніг. ІІ частина. Основна (20-40 хвилин) Рухливі ігри, естафети, спортивні розваги для дітей. ІІІ частина. Заключна (5-7 хвилин) Шикування, ігри низької рухливості, дихальні вправи, приведення організму в спокійний стан, підведення підсумків, організоване повернення до класу. Види прогулянок Прогулянка - спостереженняМета:цілеспрямоване спостереження молодших школярів (у шкільному сквері, парку) за * сезонними змінами в природі; * різними природними аномаліями (зима - немає снігу, річка не замерзла - чому?) * особливостями рослинного світу; * життя свійських і диких тварин; * працею і відпочинком людей. Прогулянка - завдання Мета: * привітати товаришів або дорослих зі святом; * запросити гостей на класний або шкільний захід; * надати шефську допомогу. Прогулянка - практичне завдання Мета: виконати завдання практичного спрямування, наприклад, визначити: * відстань; * розмір предмета; * висоту предмета; * колір предмета; * напрямок і швидкість вітру. Прогулянка - похідМета: виховувати у дітей такі якості, як швидкість, витривалість, дисципліну, уважність під час орієнтуванню на місцевості. Прогулянка - фантазія Мета: викликати у дітей емоційний підйом та організувати творчу діяльність. вона повинна мати можливість: * зробити замальовку; * виготовити виріб із природного матеріалу; * спдести вінок, кошик; * скласти букет із листя, квітів, гілок; * скласти казку, вірш, розповідь. Прогулянка - практикум Мета: працювати і закріплювати життєво необхідні навички: * за правилами дорожнього руху; * з техніки безпеки; * з трудових навичок; * з орієнтування; * з культури поведінки. Прогулянка - розвага Мета: організувати вільний час дітей (повеселитися, потішитися, поспівати, пожартувати, провести веселі змагання, розгадати цікаві загадки, шаради, тощо. Суспільствознавча прогулянка Мета: показати дітям, як на практиці відбувається розподіл громадської праці; розкрити специфіку масових професій; розповісти про трудові й бойові традиції народу на прикладах рідного краю. Прогулянка - милування Мета: забезпечити належний рівень емоційно - духовного розвитку вихованців; любов до природи - це міцний потік доброти, радощів життя, високих почуттів. (листопад, перший сніг, ожеледиця, іній, льодохід, перші струмочки, веселка, тощо)
Немає коментарів:
Дописати коментар