Виховна робота

Розвиваючі мультфільми "Фіксики"






Інтелектуально-розвивальне заняття першокласників у ГПД

1. Віконечко у природу.
1.1. Відгадайте загадку:
Прекрасна дівчина прийшла,
Чудові квіти принесла.
Прикрасила сади і парки.
Як звуть цю гарну господарку? (весна)
- Який сьогодні день?
- Як по-іншому його можна назвати?
- А які ще весняні місяці ви знаєте?
- Чи любите ви весну?
- Чому?

1.2. «Асоціації»
2. Грамоти вчиться – завжди знадобиться.
2.1. Опрацювання вірша Л. Українки «Пісенька весняної води»
Весну також дуже любила видатна українська поетеса Леся Українка. Тому писала багато віршів про цю пору року.
Сьогодні ми прочитаємо один з них «Пісенька весняної води»
2.2. Читання з «аплодисментами».
2.3. Вивчення вірша за допомогою мнемотехніки.
2.4. Декламування
2.5. Робота у парах
На ваших столах у конвертиках - краплинки, які пустотливий струмочок виплеснув на берег, роз'єднавши речення. Попрацюйте у парах – спробуйте їх відтворити.
2.6. Фізхвилинка – руханка.
3. А ще весною часто після дощика можна побачити у небі веселку. А у нас є її частинка – веселкова хмаринка.
3.1. Гра «Гойдаємо хмаринку».
3.2. Гра «Кольори».
4. Математичні вузлики.
4.1. Гра «Струмок»
За правильну відповідь діти отримують смайлик-краплинку.
4.2. Гра «Сплетемо вінок»
Відгадайте загадку:
Весна прийшла –
Різні кввіти принесла.
Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло,
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло. (кульбабка)
Плетемо вінок математичний, додаючи 2.
4.3. Геометричні малюнки.
Назвати, скільки і яких геометричних фігур зображено на малюнку.
4.4. Математичні запитання
• Скільки очей у птаха?
• Скільки коліс у машини?
• Скільки пальців на двох руках?
• Скільки горіхів у порожній склянці?
• З-під воріт виглядає 8 собачих ніг. Скільки собак за воротами?
• Скільки героїв у казці «Колобок»?
• Скільки героїв у казці «Ріпка»?
4.5. Віршовані задачі
Горобець і три синички
Он летять до годівнички.
Скільки пташок, ви скажіть,
Будуть вдячні за обід?
Гляньте, білочка одна
Визирає із дупла.
Ще одна стрибнула з гілки.
А за нею ще три білки.
Просимо вас, діти милі,
Щоб всіх білок полічили.
5. Робота у групах.
Формуємо групи за кольором краплинок.
Кожна група збирає пазл – картинку.
6. Рефлексія .

Немає коментарів:

Дописати коментар